Akcesoria biurowe
Przygotowaliśmy bogatą ofertę akcesoriów biurowych. Trudno wyobrazić sobie bez nich pracę w biurze, dlatego absolutnie nie może ich zabraknąć. W naszym asortymencie można znaleźć m.in. teczki i segregatory służące do przechowywania dokumentów, które pozwalają zachować dobrą organizację i odpowiedni podział dokumentacji. Dzięki takim akcesoriom odnajdywanie potrzebnych dokumentów przebiega szybko i bezproblemowo.
Proponujemy również rozbudowaną ofertę przyborów do pisania. Dostępne są w różnych kolorach – m.in. w niebieskim i czarnym. Nie brakuje też kolorowych zakreślaczy, dzięki którym pracownicy mogą łatwiej prowadzić notatki, a także zaznaczać ważne informacje dla klientów. Oprócz tego w atrakcyjnych cenach znajdują się takie akcesoria jak m.in.:
-
temperówki
-
ołówki
-
gumki do ścierania
-
zszywacze
-
dziurkacze
-
urządzenia biurowe
-
papiery i etykiety
-
koperty
-
rolki do kas i terminali
-
galanteria biurowa (zszywki, spinacze, przyborniki, kleje, pojemniki, klipy, pinezki)
-
artykuły służące do prezentacji (tablice, bloki do flipchartów)
-
artykuły do pisania i korygowania (długopisy, cienkopisy, zakreślacze, pióra, ołówki, korektory, markery, foliopisy)
Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z tą ofertą, to serdecznie zachęcamy do nawiązania z nami kontaktu. Z chęcią na wszystkie odpowiemy!